קלנועית

איך בוחרים קלנועית?

בישראל 2020 יש ציבור רחב של מבוגרים שנמצאים כבר בגיל השלישי ולא מעוניינים או יכולים להיות בעלים של רכב פרטי מכל סיבה. דבר זה לא אומר כי כעת עליהם להישאר בבית או להתנייד אך ורק עם תחבורה ציבורית שאינה כה נוחה, כי יש את האלטרנטיבה המאוד פופולארית של שימוש בקלנועיות כמו כאן שמביאות הרבה מאוד יתרונות ברכב קטנטן אחד. איך מדייקים את הבחירה? קראו במאמר הבא.

בוחרים לפי הצורך האישי

לא אצל כל אחד יש צורך דומה. כמובן שישנו הצורך הבסיסי של תנועה בצורה קלה, אבל באיזה סוג של קלנועית תתבצע אותה התנועה זו כבר תשובה שונה בכל פעם מחדש. הדגמים שקיימים בארץ הם רבים, וכדי להבין בצורה הכי טובה איזה סוג של קלנועית תהיה הכי טובה צריכים להבין את הדברים הבאים:

  • כמה אנשים הולכים להשתמש באותה קלנועית, כי יש כלי לנוסע אחד ואפילו כזה שמתאים עבור לשניים!
  • לאיזה מרחק צריכה להתאים הקלנועית. למרחקים גדולי יש לרכוש ולהעדיף מצברים גדולים.
  • מה גודל סל המטען שנמצא בקלנועית. לכל הדגמים יש כזה, אבל מה הכי מתאים מבחינת גודל ומיקום.
  • האם רוצים להוסיף אבזרים נוספים כמו גגון או תופסן למקל הליכה.
  • מה טווח האחריות המוצע, ואם ניתן להרחיב אותו לשימוש יותר בטוח לתקופה ארוכה.

שמים לב אל המחיר

בסופו של דבר לא כל קלנועית תגיע עם אותו המחיר, והמחיר הוא פקטור מאוד חשוב שבו לא כל אחד יכול לעמוד בצורה. יש דגמים שיעלו כמה אלפים בודדים ויש אחרים שכבר יחצו את עשרת אלפים השקלים ומעלה מכך, וכאן יש לבחון באתר https://nayadut.co.il מה מקבלים בתמורה לאותו מחיר שנחשב להכי גבוה בתחום הקלנועיות. אם רוצים דגם מתקדם בעלות יותר נמוכה, ניתן לאתר דגמים שנמצאים במחיר של יד 2, משומשים, ולקבל את אותו הדגם רק בעלות יותר טובה בשל היותו משומש.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד